dilluns, 9 de juliol del 2007

Aixo ja té forma, i ben maca!




Doncs bé, avui public jo, hem fet les fotos. Bueno, aquesta tarda hem anat el Pol el Ru el Clanchet i jo. Hem fet feina, i hem probat els salts que per cert van de conya . El primer salt es el tallat petit, que avui 'he currat la recepció i l'hem agafat molt bé.




Aquest del costat, es el nostre petit doble que avui amb molt d'esforç l'hem posat dur`, i tots li hem
tirat. Per cert, resultat excel·lent. Un doble molt maco. Està situat després del tallat, i si pedalejas massa, t'el pases, que és el que m'ha passat a mi quant l'he provat. Avui no ha sigut el bon dia per el Pol que ha punxat, i a més, ha caigut tres vegades. També a tret un peu en el salt. Tot i axí encara segueix viu.








Despres estàvem alla fent el tercer salt; un doble. Hi han col·locat el paler allà, per aguantar-lo, i vaig jo i dic: aixo es un wallride. M'han dit que no, perì que els hi havia donat una bona idea. I chachan, ens ha sortit aquest wallride que només l'han fet bé el Pol i el Clanchet, però a mi i al Ru no ens falten ganes. xD






Per acabar, dir-vos que durant una setmana no podrem fer res, perquè el Clanchet marxa a Alemania i el Pol a Polònia, per tant no podrem anar-hi. Quan tornin però, tornarem al atac i farem que el nostri sommi cada dia sigui més una realitat. Doncs bueno, ens veiem i fins un altra

Salut

Sergi-Volcanik team

2 comentaris:

Anònim ha dit...

wenoo k soc la NEUS ---> =D

pos m'alegruuuu k feu realitat el vostree somniii!! :D:D

apa doncs quan l'acabeu... i amu ensenyaraas sergiii!! :D:D


apa ens veieem!!

adewws!! (K)

PETONS!!



PD: SERGIII,,, t'ha agradat el regaaL?...xDxDDDD

Anònim ha dit...

oh una neus!
jajaja


pos reee sergiii

k ns veiemmm
:)